Bolu'nun yemyeşil ormanları bu kez doğa tutkunlarını değil, çevreyi kirleten sorumsuz kişileri ağırladı.
Merkeze bağlı Çivril Köyü ile Karamanlar Köyü arasında bulunan ormanlık alana kimliği belirsiz kişi ya da kişiler tarafından bırakılan evsel atıklar ve çöp yığınları görenleri isyan ettirdi.
Poşetler dolusu çöplerin yol kenarına bırakıldığı bölgede plastik şişeler, ambalaj atıkları, evsel çöpler ve çeşitli atıkların gelişigüzel doğaya terk edildiği görüldü.
"Burası çöplük değil"
Bolu gazetesi muhabirlerinden Korhan Varol Öztürk tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntülerde, ormanlık alanın adeta vahşi depolama alanına çevrildiği dikkat çekti.
Doğanın ortasına bırakılan onlarca torba çöpün bilinçli şekilde bölgeye getirildiği değerlendirilirken, çevre sakinleri sorumluların tespit edilmesini istedi.
Yangın riski de oluşturuyor
Yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte orman yangını riskinin yükseldiği bu dönemde doğaya bırakılan atıkların sadece görüntü kirliliği oluşturmadığı, aynı zamanda ciddi bir çevre ve yangın riski taşıdığına dikkat çekildi.
Vatandaşlar, ormanların çöplük olmadığını belirterek bölgede denetimlerin artırılmasını ve çevreyi kirleten kişiler hakkında işlem yapılmasını istedi.
