Tavuk yüklü tır TEM'de alev alev yandı

TEM Otoyolu'nun Bolu geçişinde seyir halindeyken motor bölümünden alev alan tavuk yüklü tır kullanılamaz hale geldi. Yangın nedeniyle otoyolda korku dolu anlar yaşandı.

Tavuk yüklü tır TEM'de alev alev yandı
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
A- A+ Paylaş

Bolu'da TEM Otoyolu üzerinde seyir halindeki tavuk yüklü bir tırda çıkan yangın paniğe neden oldu.

Olay, TEM Otoyolu Bolu geçişi Dağkent mevkiinde Ankara istikametinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, tavuk yüklü tırın motor bölümünden seyir halindeyken dumanlar yükselmeye başladı.

Durumu fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekerek 112 Acil Çağrı Merkezi'nden yardım istedi. Sürücünün araçtan inmesinin hemen ardından büyüyen alevler, kısa sürede tırın kupasını ve dorsenin bir bölümünü sardı.

Alevler kilometrelerce uzaktan görüldü

Gece karanlığında yükselen alevler otoyoldan geçen sürücülere korku dolu anlar yaşatırken, yangın kısa sürede tüm aracı etkisi altına aldı. Gökyüzünü kaplayan yoğun duman ve alevler kilometrelerce uzaklıktan görüldü.

İhbar üzerine bölgeye Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.

Tavuk yüklü tır kullanılamaz hale geldi

Olay yerine ulaşan ekipler, alevlere yoğun şekilde müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Uzun süren çalışmaların ardından yangın tamamen söndürülürken, tavuk yüklü tır kullanılamaz hale geldi.

Yangında can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, dorsedeki yükün de büyük zarar gördüğü öğrenildi.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

Yorum yazın
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Yorum yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.